You are here

ЗВІТ про результати проведення переговорної процедури закупівлі (послуги пошти)

N 6 від  17.12.2015 року

1. Замовник.

1.1. Найменування. Управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області

1.2. Код за ЄДРПОУ. 21792459

1.3. Місцезнаходження. Луганська обл., м.Сєвєродонецьк, вул. Шевченка, буд. 9, 93404.

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, електронна адреса). Кулішова Людмила Володимирівна, перший заступник начальника управління– голова комітету з конкурсних торгів, 93404, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул.Шевченка, 9, тел.(06452) 4-12-54, факс (0645) 702-661.

2. Предмет закупівлі.

2.1. Найменування. Послуги поштові у межах зобов’язання щодо надання універсальних послуг, інші (виплата, доставка пенсій та допомоги на поховання) код Державного класифікатора продукції та послуг 016:2010-53.10.19-00.00

2.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг. виплата, доставка пенсій та допомоги на поховання

2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Луганська обл., м.Сєвєродонецьк.

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. послуги надаються протягом 2016 року.

3. Інформація про застосування переговорної процедури закупівлі.

3.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування переговорної процедури закупівлі. www.sever-pfu.gov.ua

3.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. №235207, “ВДЗ” №388(27.11.2015) від 27.11.2015р.

3.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. 235207/1 від 27.11.2015р.

3.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. №238162, “ВДЗ” №392(03.12.2015) від 03.12.2015р.

3.5. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. №248588, “ВДЗ” №402 (17.12.2015) від 17.12.2015

4. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі. Дата відправлення запрошення на участь у попередніх переговорах 20.11.2015 року; дата відправлення запрошення на участь у остаточних переговорах 27.11.2015р.

5. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце). Щодо проведення попередніх переговорів (дата, час, місце) 24.11.2015р. о 10-00 Луганська обл., м.Сєвєродонецьк, вул. Шевченка, буд. 9, 93404.; щодо проведення остаточних переговорів (дата, час, місце) 30.11.2015. о 11-00 Луганська обл., м.Сєвєродонецьк, вул. Шевченка, буд. 9, 93404.

6. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з податком на додану вартість):

_______4500000,00 грн. (без ПДВ)____________
                 (цифрами)

______Чотири мільйона п’ятсот тисяч грн. 00 коп. (без ПДВ)___                        __________.
                                                            (словами)

7. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.

7.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові. Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта», в особі Луганської дирекції  УДППЗ «Укрпошта»

7.2. Код за ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків. 21796581

7.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс. 93402, Луганська область, м .Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, буд. 3, тел. (06452) 2-95-26

8. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю. 11.12.2015р., 4500000,00 грн. (без ПДВ)

9. Дата та причина прийняття рішення про відміну переговорної процедури закупівлі.

10. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України "Про здійснення державних закупівель".

11. Інша інформація.

12. Склад комітету з конкурсних торгів:

-перший заступник начальника управління – голова комітету Кулішова Людмила Володимирівна

-начальник бюджетно-фінансового відділу – заступник голови комітету Літвінова Тетяна Сергіївна

-начальник юридичного відділу – секретар комітету Рисухіна Наталія Ігорівна

- начальник відділу платежів до пенсійної системи – член комітету Артемова Лариса Віталіівна

- начальник відділу контрольно-перевірочної роботи – член комітету Семенюк Ірина Володимирівна