You are here

Шановні колеги!

Щиро вітаємо Вас з професійним святом – Днем державної служби України!

Професія державного службовця – важлива та відповідальна праця людей, які у своїй більшості виконують її за покликанням, демонструючи справжню відданість справі та бажання служити людям.

Від ефективності функціонування державної служби залежить ступінь задоволення законних інтересів громадян, реалізація 

                                                                                                  державної соціальної політики.

Бажаємо Вам здоров'я, мудрості, витримки у всіх життєвих випробуваннях,

добра і добробуту, заслуженої поваги і вдячності людей!

Нехай кожен день Вашого життя буде щасливий і радісний,

а родинне тепло і затишок допомагають у виконанні почесного

і відповідального професійного обов’язку.

З повагою,

колектив УПФУ в м.Сєвєродонецьку

ЗВІТ про результати проведення переговорної процедури закупівлі

N 4 від  26.11.2015 року

1. Замовник.

1.1. Найменування. Управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області

1.2. Код за ЄДРПОУ. 21792459

1.3. Місцезнаходження. Луганська обл., м.Сєвєродонецьк, вул. Шевченка, буд. 9, 93404.

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, електронна адреса). Кулішова Людмила Володимирівна, перший заступник начальника управління– голова комітету з конкурсних торгів, 93404, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул.Шевченка, 9, тел.(06452) 4-12-54, факс (0645) 702-661.

2. Предмет закупівлі.

2.1. Найменування. Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води код Державного класифікатора продукції та послуг 35.30.1

2.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 102,68895 Гкал

2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Луганська обл., м.Сєвєродонецьк, вул. Шевченка, буд. 9, 93404.

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. послуги надаються протягом листопада-грудня 2015р.

3. Інформація про застосування переговорної процедури закупівлі.

3.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування переговорної процедури закупівлі. www.sever-pfu.gov.ua

3.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. №225886, “ВДЗ” №375(10.11.2015) від 10.11.2015р.

3.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. 225886/1 від 10.11.2015р.

3.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. №229492, “ВДЗ” №380(17.11.2015) від 17.11.2015р.

3.5. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. №234527, “ВДЗ” №387(26.11.2015) від 26.11.2015

4. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі. Дата відправлення запрошення на участь у попередніх переговорах 30.10.2015 року; дата відправлення запрошення на участь у остаточних переговорах 09.11.2015р.

5. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце). Щодо проведення попередніх переговорів (дата, час, місце) 05.11.2015р. о 10-00 Луганська обл., м.Сєвєродонецьк, вул. Шевченка, буд. 9, 93404.; щодо проведення остаточних переговорів (дата, час, місце) 11.11.2015. о 14-00 Луганська обл., м.Сєвєродонецьк, вул. Шевченка, буд. 9, 93404.

6. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з податком на додану вартість):

_______210438,41 грн. (з ПДВ)____________
                 (цифрами)

______Двісті десять тисяч чотириста тридцять вісім грн. 41 коп. (з ПДВ)_____________.
                                                            (словами)

7. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.

7.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові. Державне підприємство «Сєвєродонецька теплоелектроцентраль»

7.2. Код за ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків. 00131050

7.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс. 93403, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Федоренка, буд. 37, тел. (0645) 70-23-44

8. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю. 23.11.2015р., 210438,41 грн. (з ПДВ)

9. Дата та причина прийняття рішення про відміну переговорної процедури закупівлі.

10. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України "Про здійснення державних закупівель".

11. Інша інформація.

12. Склад комітету з конкурсних торгів:

-перший заступник начальника управління – голова комітету Кулішова Людмила Володимирівна

-начальник бюджетно-фінансового відділу – заступник голови комітету Літвінова Тетяна Сергіївна

-начальник юридичного відділу – секретар комітету Рисухіна Наталія Ігорівна

- начальник відділу платежів до пенсійної системи – член комітету Артемова Лариса Віталіівна

- начальник відділу контрольно-перевірочної роботи – член комітету Семенюк Ірина Володимирівна