You are here

ПЕНСІЙНА РЕФОРМА В ДІЇ

Відділ обслуговування громадян

Начальник відділу – Єнченко Алла Олександрівна

Заступник начальника відділу - Зінченко Інна Віталіївна

Основна мета діяльності відділу - підвищення якості обслуговування громадян через впровадження нових стандартів обслуговування громадян

Головні напрями роботи відділу:

  • Прийом громадян за принципом «фронт-офіс»;
  • Розподіл черги відповідно до питання з яким звертається відвідувач;
  • Забезпечення взаємодії відвідувача та всіх підрозділів УПФУ;
  • Прийом громадян з метою з’ясування питання щодо визначення права на призначення (перерахунок) пенсій;
  • Прийом заяв про призначення, перерахунок, поновлення виплати пенсій;
  • Прийом документів на переведення пенсій з іншої місцевості;
  • Прийом громадян для оформлення допомоги на поховання;
  • Надання допомоги в отриманні необхідних підтверджуючих документів шляхом оформлення відповідних запитів на підтвердження відомостей про стаж, заробітну плату, тощо;
  • Підготовка відповідей на звернення громадян з пенсійних питань;
  • Видача довідок про розмір пенсії, про перебування на обліку;
  • Надання допомоги при заповненні заяв та бланків;
  • Оформлення заяв на видачу електронних пенсійних посвідчень від внутрішньо переміщених осіб;
  • Оформлення та видача пенсійних посвідчень;
  • В межах своїх повноважень проведення консультативної та інформаційно-роз’яснювальної роботи стосовно пенсійного законодавства.

Порядок прийому та обслуговування громадян регулюється:

  • Постановою правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13-1 «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України»
  • Постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1 «Про затвердження Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування»