You are here

Відділ адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації

Начальник відділу - Князєва Аліна Андріївна

Заступник начальника відділу - Шуліка Людмила Олександрівна

Основними завдання відділу є адміністрування інформаційно-телекомунікаційної системи управління, баз даних, програмних комплексів, що використовуються в управлінні, реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та забезпечення захисту інформації в цих системах.

Основні напрями роботи відділу:

  • формування та ведення централізованого державного автоматизованого банку відомостей системи персоніфікованого обліку застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • накопичення, зберігання та автоматизована обробка інформації про страховий стаж та заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію) для набуття застрахованими особами права на отримання страхових виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • здійснення прийому, контролю, введення та обробки анкет для видачі та безпосередньо видачу виготовлених страхових свідоцтв та пенсійних посвідчень

Надаються консультації та розяснення з питань:

  • інформаційного забезпечення, ведення обліку застрахованих осіб що підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, персоніфікованому обліку надходжень від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, організації надання адміністративних послуг.

У кабінеті 207:
понеділок - четвер з 8.00 до 16.00 (обідня перерва з 12.00 до 12.45) надаються наступні послуги:

  • видача виписок з облікових карток ( форма ОК-5, ОК-7) за заявою застрахованої особи. У разі потреби роз’яснення одержувачу послуги порядку та обсягу наданої на паперових носіях інформації;
  • реєєстрація страхувальників та застрахованих осіб на ВЕБ-порталі Пенсійного фонду з метою особистого контролю своєчасності надходження та повноти даних, які формують Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • оформлення та видача посвідчень застрахованої особи (робота з виготовлення посвідчень призупинена до 01.01.2017 року- ЗУ N 2464-VI від 08.07.2010 „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування”);
  • оформлення та видача пенсійних посвідчень;
  • надання у разі потреби консультацій та допомоги у заповненні документів з основної роботи відділу;
  • надання роз’яснень страхувальникам щодо заповнення „Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до фіскальних органів” (Додаток 4, табл.5-9).