You are here

Робота управління Пенсійного фонду України в м.Сєвєродонецьку Луганської області із засобами масової інформації

дата: 
07.04.2016

Участь громадян у формуванні та реалізації державної політики багато в чому залежить від їхньої проінформованості. Тому важливе місце в повсякденній роботі органів Пенсійного фонду України приділяється саме організації інформаційно-роз’яснювальної роботи з населенням.

Управління Пенсійного фонду України в м.Сєвєродонецьку Луганської області використовує такі комунікативні засоби, за якими відбувається інформаційна та роз’яснювальна робота:

  • створюються інформаційні стенди, на яких розміщуються матеріали, що роз’яснюють цілі та завдання пенсійних реформ, матеріали, присвячені пенсійному законодавству;
  • організація теле-, радіоефірів за участю керівництва управління;
  • використання усної комунікації (брифінги, круглі столи, зустрічі в трудових колективах, семінари, виїзні прийоми керівництвом управління, виїзні прийоми за місцем проживання громадян, спільні виїзні прийоми за участю представників МУЮ);
  • розміщення інформації на веб-ресурсах;
  • виготовлення та розповсюдження засобів письмової комунікації: статті у місцевій пресі, буклети;
  • інформування за допомогою засобів електронного зв’язку, а саме Skype („Електронна приймальня”);
  • працюють „гарячих” телефонних ліній.

За березень 2016 року проведено наступну інформаційно-роз’яснювальну роботу з громадкістю:

За березень 2016 року офіційний веб-сайт Пенсійного фонду України м.Сєвєродонецьку Луганської області відвідали 8442 особи з різних куточків світу, а саме: з України - 94,47%; з Російської Федерації – 1,75%; %; з Кенії – 0,82%; з Нідерландів – 0,86%; з США – 0,23%; з Судану – 1,30%; з Німечинни – 0,15%; з ОАЕ – 0,12%, з Великобританії - 0,13%; з інших країн – 0,17%.(див. діаграма 1).