You are here

Робота управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області із засобами масової інформації за І півріччя 2017 року

27.07.2017

Участь громадян у формуванні та реалізації державної політики багато в чому залежить від їхньої проінформованості. Тому важливе місце в повсякденній роботі органів Пенсійного фонду України приділяється саме організації інформаційно-роз’яснювальної роботи з населенням.

З метою інформування різних соціальних груп населення за звітний період було розміщено:

- 14 публікацій у друкованих виданнях;

- 73 інформації на радіо;

- 85 інформації на телебаченні;

- 269 інформацій на веб-ресурсах.

Протягом 1 півріччя проведено 26 зустрічей у трудових колективах підприємств міста з метою роз’яснення питання збереження архівних документів, порядку визначення заробітної плати для обчислення пенсії, можливості користування веб-порталом Пенсійного фонду України. Всього у зазначених зустрічах взяли участь 459 громадян.

Протягом 1 півріччя щомісячно проводились уроки в рамках проведення «Школи майбутнього пенсіонера». Усього проведено 6 заходів з метою роз’яснення умов виходу на пенсію, правової оцінки документів, трудової книжки, довідок, з метою роз’яснення присутнім, що чим більше страховий стаж та офіційна заробітна плата, тим буде вищий розмір майбутньої пенсії, з питань накопичувальної системи пенсійного страхування.

Протягом 1 півріччя 2017 року проведено 3 зустрічі з учнівською молоддю та студентами з метою роз’яснення актуальності та необхідності пенсійної реформи в Україні, сутності трьохрівневої системи пенсійного забезпечення та особливостей кожного з її рівнів, роз’яснення молодому поколінню про необхідність відповідального ставлення до свого майбутнього. Пояснено про негативні наслідки для пенсійного забезпечення майбутніх пенсіонерів у разі нелегальної зайнятості та отримання заробітної плати в «конверті».

Протягом 1 півріччя 2017 року проведено «День відкритих дверей». Фахівці управління надали консультації з питань умов та права виходу на пенсію, можливості здійснення перерахунку пенсій з урахуванням актуальних змін у пенсійному законодавстві, участі у накопичувальній системі пенсійного страхування, користування сучасними інформаційними технологіями, які впроваджуються в Пенсійному фонді, легкою реєстрацією та зручним користуванням Веб-порталом ПФУ, можливістю поставити питання через сучасні засоби інтернет ресурсу – Skype-зв’язком, або через постійно діючі телефонні «гарячі» лінії управління.

Протягом 1 півріччя 2017 року здійснено 7 виїзних прийоми керівництвом управління на яких проведено консультації щодо актуальних питань та змін у пенсійному забезпеченні, а також надано інформаційні роз’яснення стосовно мети та основних напрямків реалізації Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року в розрізі впровадження європейських стандартів функціонування та надання послуг громадянам в органах Пенсійного фонду. Присутні були 29 осіб.

Протягом 1 півріччя 2017 року проведено 109 зустрічей з населенням за місцем проживання. Надано роз’яснення з питань пенсійного законодавства та вирішено проблеми осіб похилого віку та з обмеженими фізичними можливостями. (Всього 119 осіб).

Протягом звітного періоду спеціалісти юридичного відділу чотири рази прийняли участь в Головному управлінні юстиції з метою вдосконалення юридичної практики, обговорення практичних аспектів захисту прав застрахованих осіб.

Протягом 1 півріччя 2017 року начальник юридичного відділу управління регулярно (7 раз) приймала участь у засіданнях опікунської ради при виконавчому комітеті Сєвєродонецькій міській раді з питань підготовки матеріалів до суду для вирішення соціальних питань та надання юридичної допомоги.

В управлінні обладнано «Скриньку для висловлення суб’єктами звернень, зауважень і пропозицій» щодо якості надання адміністративних послуг та оцінки рівня якості обслуговування громадян. У 1 півріччі 2017 року отримано 1 лист-подяку спеціалістам управління.

Працює «Електронна приймальня» за допомогою засобів електронного зв’язку, а саме Skype. Протягом 1 півріччя проведено 5 бесід-роз’яснень.

На офіційному веб-сайті управління функціонує рубрика «Питання – відповідь» на яку за звітний період звернулося та отримали відповіді на запитання 199 осіб, постійно працюють «гарячі телефонні лінії» (звернулося 1283 особи). Для зручності громадян створено офіційну сторінку у Facebook, яка постійно оновлюється актуальною інформацією.

На веб-сайті управління є рубрика «Опитування громадської думки», яку відвідали 64 особи.