You are here

ПЕНСІЙНА РЕФОРМА В ДІЇ

Робота управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області із засобами масової інформації у 2016 році

дата: 
26.01.2017

Участь громадян у формуванні та реалізації державної політики багато в чому залежить від їхньої поінформованості. Тому важливе місце в повсякденній роботі органів Пенсійного фонду України приділяється саме організації інформаційно-роз’яснювальної роботи з населенням.

Управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області використовує такі інформаційні-комунікативні засоби, за якими відбувається інформаційна та роз’яснювальна робота:

  • створення інформаційних стендів, на яких розміщуються матеріали, що роз’яснюють цілі та завдання пенсійних реформ, матеріали, присвячені пенсійному законодавству;
  • організація теле-, радіоефірів за участю керівництва управління;
  • використання усної комунікації (брифінги, круглі столи, зустрічі в трудових колективах, семінари, виїзні прийоми керівництвом управління, виїзні прийоми за місцем проживання громадян, спільні виїзні прийоми за участю представників МУЮ);
  • розміщення інформації на веб-ресурсах;
  • виготовлення та розповсюдження засобів письмової комунікації: статті у місцевій пресі, буклети;
  • інформування за допомогою засобів електронного зв’язку, а саме Skype („Електронна приймальня”);
  • працюють „гарячі” телефонні лінії.

Станом на 01.01.2017р. проведено наступну інформаційно-роз’яснювальну роботу з громадськістю:

№ п/п

Форми інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань діяльності Фонду (пенсійного забезпечення, легалізації заробітної плати, впровадження накопичувальної системи, централізованого обслуговування громадян тощо)

12 місяців 2016р.

Кількість проведених заходів

Кількість присутніх на цих заходах

1.

Зустрічі в трудових колективах

31

822

2.

Зустрічі з населенням з них:

190

258

 3.

      - виїзні прийоми керівництвом управління

15

61

4.

«Прямі телефонні гарячі лінії» керівництва  управління

12

92

крім того,
- телефонні гарячі лінії в управлінні

3

6220

5.

Дні інформування (або Дні відкритих дверей в установах Фонду)

3

80

6.

«День Пенсійного фонду»

1

77

7.

Зустрічі з учнівською молоддю та студентами

2

36

8.

Школа майбутнього пенсіонера

1

5

9.

Лекції для безробітних в Центрі зайнятості

2

31

10.

Флеш-моби

2

46

11.

Засідання круглого столу

47

298

12.

Брифінги

2

41

13.

Виступи у ЗМІ:

665

14.

 - на телебаченні (днів)

89

15.

 - на радіо (днів)

56

16.

 - сторінках газет

40

17.

 - веб-ресурсах

480

18.

Виготовлено й розповсюджено буклетів, інформаційних листів

4455

19.

Консультаційний пункт

147

20.

Рубрика „Питання-відповідь”

412

21.

Рубрика «Опитування громадської думки»

370

22.

Кількість громадян, що звернулись до „Електронної приймальні” (Skype)

13