You are here

Підсумкова інформація щодо обслуговування громадян у режимі „єдиного вікна” за 2015рік.

17.02.2016

Прийом та обслуговування громадян, які звертаються до управління забезпечує відділ обслуговування громадян з додержанням вимог Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженою Постановою правління Пенсійного фонду України № 13-1 від 30.07.2015.

Весь 2015 рік спеціалісти відділу вели прийом та обслуговували громадян у режимі „єдиного вікна” Така форма обслуговування сприяла зменшенню черг та забезпеченню вільного доступу громадян до об’єктивної та своєчасної інформації.

За 2015 рік звернулося  58191осіб, у тому числі:

  • 6989 – з питань виплати пенсій;
  • 32929 – з питань призначення /перерахунку пенсій;
  • 54 - з питань реєстрації на Веб-порталі. Станом на 1 січня 2016 року в базі даних  веб-порталу зареєстровано 319 користувачів;
  • 5553 – особистих заяв  громадян міста  щодо надання інформації, яка міститься на них базі даних Реєстру застрахованих осіб   Державного реєстру загально-обов’язкового державного соціального страхування;
  • 421 – щодо оформлення та видачі свідоцтв на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
  • 4938 - щодо видачі пенсійних посвідчень;
  • 6668 -  з питань надання довідок щодо розміру пенсій;
  • 588 -  консультації у диспетчерському пункті;
  • 51 – з питань реєстрації надходжень збору на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування під час набуття права власності на легкові автомобілі.

Особлива увага приділяється зверненням осіб, переміщених з тимчасово окупованої території України, районів проведення АТО.

Протягом  2015 року до управління звернулось 10741 громадян із заявами про переведення пенсійної справи із зони АТО .

Із заявами про переведення пенсійних справ з інших УПФ України  за 2015 рік звернулись 3140 осіб .

Через громадську приймальню протягом року було прийнято 658 осіб. Прийнято 1530 довідок  МСЕК.

Для реагування на звернення осіб, які за станом свого здоров’я не мають можливості особисто звернутись до управління Пенсійного фонду, спеціалістами відділу проведено 30 виїзних прийоми за місцем проживання пенсіонера. Прийнято 31 особу .

За 2015рік було прийнято 117 громадян на 93 особистих прийомах начальника відділу, 49 громадян звернулись на прийом до консультаційного пункту.

На прийомі обговорювались питання, які хвилюють різні верстви населення — пенсіонерів, людей передпенсійного віку, молодь. Надавались роз’яснення щодо  окремих норм діючого пенсійного законодавства, порядку виплати пенсій працюючим пенсіонерам, визначення права на пенсію, порядку обчислення страхового стажу, порядку переведення пенсійних справ  із зони АТО, реєстрації на ВЕБ-порталі електронних послуг, видачі довідок про розмір пенсії, оформлення допомоги на поховання та недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера, видачі пенсійних посвідчень.

За 2015 надано 164 відповіді для ГУ ПФУ для громадян, які звернулись з питаннями до ДУ „Урядовий контактний центр”.  Порушень терміну надання відповіді немає.

Для зменшення кількості звернень громадян та попередження випадків повторних звернень в управлінні  організовані постійно діючі “гарячі” телефонні лінії .

Протягом 2015 року на „гарячу телефону лінію” за номером 096 144 87 96  надійшло 10349 звернень. Надано відповіді та консультації спеціалістами відділу у телефонному режимі. Вжито всіх заходів для задоволення  звернень і запитів.

З метою роз’яснення пенсійного законодавства, Закону України „Про звернення громадян”, а також щодо надання адміністративних послуг в електронному виді, з видачі пенсійних посвідчень та страхових свідоцтв проводилась активна інформаційно-роз’яснювальна робота: з початку року надано до друкованих ЗМІ 3 матеріали, відбулось  30 трансляцій теле- та радіоефірних повідомлень на СКТВ, було розміщено на веб-сайті управління 8 інформаційних повідомлення, розповсюджено інформаційних буклетів з питань діяльності Пенсійного фонду з початку року 212 .

В управлінні існує скринька для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг, постійно ведеться їх аналіз з вжиттям заходів щодо покращення цієї роботи.