You are here

ПЕНСІЙНА РЕФОРМА В ДІЇ

НОВІ СТАНДАРТИ РОБОТИ ДЛЯ КРАЩОГО СЕРВІСУ

27.01.2016

           Пенсійне законодавство України постійно змінюється, доповнюється. І в цьому напрямку в Пенсійному фонді України багато робиться для підвищення якості надання послуг громадянам. Оптимізація роботи пенсійної системи - це на сьогодні одне з важливих суспільних замовлень.

           Зараз в управлінні  Пенсійного фонду України в м.Сєвєродонецьку працюють над створенням спеціального фронт-офіса, в якому прийматимуть документи від пенсіонерів та видаватимуть їм потрібні довідки. А бек-офіс  оброблятиме  документи. За умови впровадження таких технологій буде змінюватися й структура Фонду, а функції працівників – оптимізуватися. В управлінні запроваджено  й такі форми обслуговування, як виїзний прийом і дистанційні послуги. Надання послуг в електронному вигляді, як одна з форм дистанційного обслуговування уже в найближчому майбутньому стане базовим і поступово витіснить стаціонарний прийом. Уже сьогодні людина за допомогою веб-порталу має доступ до даних про себе в Єдиному державному реєстрі застрахованих осіб та інформації про розмір пенсії. Новою формою обслуговування громадян є  Skype, це надає можливість людям з різних місць спілкуватися онлайн зі спеціалістами управління

          В управлінні продовжуватимуть працювати спеціалісти з обслуговування громадян, призначення, перерахунку та виплати пенсій, платежів до пенсійної системи, контрольно-перевірочної роботи, ведення електронних реєстрів, підтримки, адміністрування і захисту інформаційно-аналітичних систем, юридичної служби, які надаватимуть всю необхідну інформацію відповідно до запитів громадян, страхувальників та застрахованих осіб, повноваження керівників вищезазначених структурних підрозділів залишаються незмінними.

          Велика увага приділяється формуванню кадрового складу працівників, контролю за якістю їх роботи та аналізу діяльності кожного службовця – адже ефективна кадрова робота має підвищити рівень обслуговування громадян. Спеціалісти Фонду – професіонали, кваліфіковані, комунікабельні, чесні та виховані, здатні проконсультувати людину, що звернулася у Фонд, розглянути документи, які вона подала, дати відповідь, а іноді просто слушну пораду.