You are here

Нове в обслуговуванні громадян

27.10.2015

З метою вдосконалення умов надання послуг щодо обслуговування громадян в управлінні Пенсійного Фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області у листопаді 2015 року починає функціонувати обслуговування громадян за допомогою засобів електронного зв’язку, а саме Skype, що виводить на якісно новий рівень проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи.

Завдяки використанню засобів електронного зв’язку („Електронна приймальня”) у громадян з’явиться можливість отримати професійну консультацію працівників управління щодо питань пенсійного забезпечення.

Графік роботи „Електронної приймальні”: понеділок, п’ятниця з 14.00 до 16.00 год. Адреса в skype: pfu_sever.