You are here

ПЕНСІЙНА РЕФОРМА В ДІЇ

Інформація щодо роботи управління зі зверненнями громадян за I півріччя 2017 року

дата: 
14.07.2017

Робота зі зверненнями громадян в управлінні Пенсійного фонду України в м.Сєвєродонецьку спрямована на забезпечення прав громадян на звернення, подальше підвищення якості їх обслуговування та створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, інших нормативно-правових актів з цих питань.

Відповідно до вимог діючого законодавства в управлінні проводиться особистий прийом громадян згідно затвердженого графіка. За перше півріччя поточного року керівництвом управління було проведено 306 особистих прийомів, на яких прийнято 456 громадян. При проведенні прийомів  першочерговість віддається прийому  Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня“, інвалідів Великої Вітчизняної війни. За I півріччя 2017 року   до управління  звернулось 2 інваліда Великої Вітчизняної війни.

Окрім звичних у практиці щоденних прийомів громадян, деякі послуги можно отримати дистанційно, наприклад, завдяки офіційному веб-сайту управління  та веб-порталу Пенсійного фонду України, електронного зв’язку “скайп”, гарячої лінії управління.

Протягом  першого  півріччя 2017 року до управління надійшло  29 звернень з веб- порталу ПФУ.

Значна увага приділяється роботі веб-сайту управління, де розміщується нормативна, аналітична та організаційна інформація, надаються відповіді на звернення відвідувачів сайту  у рубриці „Питання-відповідь”. За 1 півріччя 2017 року надійшло 183 звернення щодо порядку отримання, переоформлення та поновлення виплати пенсій, користувачам надано своєчасну і повну відповідь.

За допомогою  електронного зв’язку “скайп” змогли отримати відповіді на свої  запитання 7 громадян.

В управлінні діють чотири “гарячі лінії”, упродовж    першого півріччя 2017 року  зафіксовано  1322 звернення.             

Для зручності відвідувачів у приміщенні управління розміщені стенди з інформаційними матеріалами з питань пенсійного забезпечення. Це дає можливість громадянам самостійно ознайомитися з чинним законодавстом, знайти відповіді на найбільш актуальні питання. Водночас деякі пенсіонери бажають отримати письмову відповідь на питання, які їх цікавлять. За I півріччя 2017 року до управління надійшло 181 письмове звернення громадян, усі звернення розглянуто своєчасно, у терміни, передбачені законодавством.

Аналіз звернень громадян показує, що пенсіонери в основному звертались з питань призначення та перерахунку пенсії, виплати допомоги на поховання, щодо  поновлення пенсійних виплат внутрішньо переміщеним особам та виготовлення ЕПП, роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства , порядку прийому громадян, виплати пенсій через банківські установи, надання довідок та інформації щодо розрахунку про сплату єдиного соціального внеску та пенсійних страхових внесків з Пенсійним фондом.

З метою упередження повторних звернень  на  нарадах при начальнику управління та у відділах приділяється значна увага питанню своєчасного розгляду  заяв, пропозицій , скарг, наданню обґрунтованих вичерпних відповідей, заходам щодо задоволення законних вимог заявників. З працівниками відділів систематично проводяться навчання по вивченню та практичному застосуванню норм чинного законодавства.

Практика зустрічей  керівництва управління з громадянами допомагає дізнатися про проблемні питання, що хвилюють пенсіонерів на місцях та сприяє прийняттю оперативних рішень в інтересах людей. За  I півріччя 2017 року проведено 116 виїзних прийомів, на яких  прийнято 148 громадян.

У червні місяці поточного року з метою забезпечення доступності послуг Пенсійного фонду України, впровадження обслуговування громадян на рівні територіальної громади та організації ефективного прийому обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, шляхом створення та функціонування агентського пункту  в адміністративному центрі Борівської селищної ради. 

На виконання Указу Президента від 18 грудня 2007 року № 1228 “Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями” вхід до управління облаштований пандусом та обладнаний дзвінком виклику чергового або спеціаліста.