You are here

«Єдине вікно» - швидко, зручно та надійно!

02.08.2017

Управління Пенсійного фонду України в м.Сєвєродонецьку Луганської області здійснює обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна». На обліку в управлінні перебуває 79696 осіб, з них 38433 – внутрішньо переміщені особи.

Прийом та обслуговування громадян забезпечується з додержанням вимог Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України №13-1 від 30.07.2015р. та здійснюється на першому поверсі управління в громадській приймальні, яка у щоденному режимі функціонує за принципом «єдиного вікна». Для забезпечення безпосереднього доступу до управління осіб з обмеженими фізичними можливостями вхід до приміщення обладнаний пандусом та кнопкою швидкого виклику.

Основні пріоритети нашої роботи – підвищення якості обслуговування громадян та забезпечення максимального доступу громадян для послуг, які надає Пенсійний фонд України.

Здебільшого звернення громадян стосуються консультацій з приводу права на призначення пенсії, необхідності надання та правильності оформлення документів, левову частку звернень складає прийом документів для призначення (перерахунку) пенсій, виплати допомоги на поховання.

Протягом І півріччя 2017 року послугами приймальні скористалися 34337 громадян з різноманітними питаннями:

  • прийнято 13727 документів з питань призначення (перерахунку) пенсій;
  • прийнято 5672 документа для оформлення електронного пенсійного посвідчення (ЕПП);
  • прийнято 6406 документів від внутрішньо переміщених осіб стосовно виплат пенсій;
  • надано 2145 довідок щодо розміру пенсії;
  • зареєструвалися на Веб-порталі 1041 особа;
  • прийнято 1712 заяв для виготовлення пенсійних посвідчень;
  • видано 4748 особових карток застрахованих осіб (ОК-5);
  • подано 6399 заяви на перевірку фактичного місця проживання до УПтаСЗН;
  • здійснено 116 зустрічей за місцем проживання громадян.

Отже, що обслуговування громадян в управлінні за принципом «єдиного вікна» дає змогу відвідувачу в короткий термін отримати необхідну інформаційну допомогу, отримати довідки на запити, подати пакет документів для призначення або перерахунку пенсії.