You are here

День відкритих дверей під гаслом „Наша згуртованість- запорука соціальної стабільності”

03.11.2016

03 листопада 2016 року управлінням Пенсійного фонду України в  м.Сєвєродонецьку Луганської області проведено «День відкритих дверей» на тему „Наша згуртованість- запорука соціальної стабільності”.

Протягом дня відвідувачам була надана можливість ознайомитись з діяльністю управління та переконатися про вдосконалення форм і методів інформаційно-роз’яснювальної роботи, що допомагає відвідувачам бути обізнаними та інформованими. В ході проведення заходу начальник відділу ведення електронних реєстрів та підтримки інформаційно-аналітичних систем Людмила Шуліка розповіла присутнім про Веб-портал Пенсійного фонду України, що надає можливість контролювати дані щодо заробітної плати (доходу), про який  відзвітовано роботодавцем, а також стан сплати страхових внесків, пенсії та інших послуг, що відносяться до компетенції органів Пенсійного фонду України.

Начальник  відділу обслуговування громадян Алла Єнченко ознайомила присутніх з роботою управління за принципом „бек-офіс” та „фронт-офіс”. Вона розповіла, як проводиться прийом громадян, ознайомила із перевагами централізованої системи призначення пенсій. Вона наголосила, що створення електронної пенсійної справи сприятиме подальшому розвитку дистанційного обслуговування громадян.

Начальник відділу ПтаОІР Ніна Тріфонова розповіла за допомогою яких комунікативних засобів в управлінні проводить інформаційна та роз’яснювальна робота. На стендах в управлінні розміщуються матеріали, що  роз’яснюють цілі та завдання пенсійних реформ, матеріали, присвячені пенсійному  законодавству, організовуються теле-, радіоефіри за участю керівництва управління, провдяться брифінги, круглі столи, зустрічі в трудових колективах, семінари, виїзні прийоми керівництвом управління, виїзні прийоми за місцем проживання громадян. Розміщення інформації у місцевій пресі на веб-ресурсах.

Для дестанційного доступу громадян до відповідної інформації в управлінні   працює  „Електронна приймальня” за допомогою засобів електронного зв’язку, а саме Skype, на офіційному веб-сайті управління запроваджено рубріку „Питання – відповідь”, працюють „гарячі” телефонні лінії.

Під час спілкування відвідувачі отримали консультації та інформаційні буклети.