You are here

ПЕНСІЙНА РЕФОРМА В ДІЇ

Аналіз кількості звернень громадян до УПФУ в м.Сєвєродонецьку станом на 01.08.2016 року

26.08.2016

З метою покращення якості обслуговування громадян і зменшення корупційних ризиків в управлінні Пенсійного фонду України в м.Сєвєродонецьку Луганської області запроваджено нову взаємодію з громадянами – поділ відділів на «фронт-офіс» та «бек-офіс».

Відділ обслуговування громадян виконує функції «фронт-офісу»,  а саме: прийом громадян, розподіл черги відповідно до питання з яким звертається громадянин, забезпечення взаємодії відвідувача та всіх підрозділів ПФУ, визначення права на призначення (перерахунок) пенсій, надання консультацій з пенсійних питань та інше.

За сім місяців 2016 року до відділу обслуговування громадян звернулося  39426 осіб, із них:

- 23472 особи з питань призначення (перерахунку) пенсій;

- 6020 осіб з питань виплати пенсій;

- 3493 особи за наданням довідок щодо розміру пенсій;

- 2575 осіб оформили (отримали) пенсійні посвідчення;

- 3037 осіб звернулося за формою ОК-5,7;

- 371 особа за консультацією;

- 458 осіб з інших питань.

На загальну кількість звернень у звітному періоді суттєво вплинули масові звернення громадян, переміщених з тимчасово окупованої території України, районів проведення АТО.

Прийнято 3872 заяви від внутрішньо переміщених осіб, з них:

- 1216 заяв про взяття на облік з зони АТО;

- 2656 заяв про переведення пенсійних справ з інших міст України.

За поновленням виплати пенсії звернулось 9911 внутрішньо переміщених осіб.

В управлінні запроваджено такі форми обслуговування, як виїзний прийом і дистанційні послуги. Для реагування на звернення осіб, які за станом свого здоров’я не мають можливості особисто звернутись до управління Пенсійного фонду, спеціалістами відділу проведено 71  виїзний прийом за місцем проживання пенсіонера.

З метою виконання пріоритетів Фонду забезпечуються умови щодо розширення доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних. За допомогою Веб-порталу кожен зареєстрований громадянин має доступ до даних про себе в Єдиному державному реєстрі застрахованих осіб та інформації про розмір пенсії. З початку 2016 року зареєстровано 79 заяв про реєстрацію на Веб-порталі.

Новою формою обслуговування громадян є Skype, це надає можливість людям з різних місць спілкуватися онлайн зі спеціалістами управління.