You are here

ПЕНСІЙНА РЕФОРМА В ДІЇ

28.01.2014 ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ІНФОРМУЄ

28.01.2014

         Питання, пов’язані з реалізацією громадянами конституційного права на звернення, та якість їх обслуговування, є одними з основних напрямів діяльності управління Пенсійного фонду України в м.Сєвєродонецьку. Пенсіонерам і тим, хто у майбутньому ними стануть, спеціалістами управління надаються аргументовані відповіді та роз’яснення положень   пенсійного законодавства.

         Відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від  07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування “ згідно затвердженого графіка в управлінні здійснюється особистий прийом громадян начальником управління та його заступниками. Особлива увага при цьому приділяється жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, інвалідам Великої Вітчизняної війни, Героям Соціалістичної Праці, Героям Радянського Союзу,  Героям України.

         Інформація про графік прийому громадян  розміщена на інформаційних стендах управління та на табличках біля кабінетів керівництва.

         За  2013 рік в управлінні проведено 371 особистий прийом, на яких побувало 783 громадянина.

         Більшість звернень стосується питання роз’яснення  виплати надбавки до пенсії “дитині війни” за рішенням суду,  підвищення з 01.01.2013 року інвалідам війни та учасникам бойових дій, перерахунку пенсій у зв’язку із збільшенням прожиткового мінімуму громадян, роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства, добровільної участі у системі державного пенсійного страхування, сплати єдиного соціального внеску,  надання звітності до ПФУ.

Приміщення управління забезпечено достатньою кількістю інформаційних стендів, на яких розміщено інформацію стосовно роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства, переваги отримання пенсій через установи банків; зразки написання заяв та інших документів,  агітаційні матеріали. Створено умови для вільного використання інформації, розміщеної на стендах.

         Все це дає можливість громадянам самостійно ознайомитися з чинним законодавством, знайти відповіді на найбільш актуальні питання. Водночас деякі пенсіонери бажають отримати письмову відповідь на питання, які їх цікавлять.

         За   2013 рік до управління надійшло 96 письмових звернень громадян.          Станом на 01.01.2014  всі письмові звернення розглянуто в терміни згідно діючого законодавства. Порушення терміну надання відповіді немає.

         Аналіз письмових звернень громадян показує, що мешканці міста звертались з питань перерахунку та виплати пенсій відповідно до Закону України “Про соціальний захист дітей війни” за рішеннями суду та роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства.

         Практика зустрічей  керівництва управління з громадянами  - виїзні прийоми, прийоми за місцем проживання, участь представників управління в роботі  виїзного “Мобільного соціального офісу”, допомагає дізнатися про проблемні питання, що хвилюють пенсіонерів на місцях та сприяє прийняттю оперативних рішень в інтересах людей. Протягом  2013 року проведено 46 виїзних прийомів, на яких  прийнято 168 громадян.

         В управлінні діють три “гарячі лінії”, упродовж   2013 року  зафіксовано   1941 звернення. Продовжує роботу консультаційний пункт, за 2013 рік до нього звернулось 449 осіб з питань пенсійного законодавства. Працює інформаційний кіоск, протягом  2013 року до нього звернулося 369 громадян.

         В управлінні проводиться прийом громадян і у громадській приймальні.  Протягом 2013 року до громадської приймальні управління звернулось 195 відвідувачів .

         Необхідні дані з питань пенсійного забезпечення людина може одержати з офіційного веб-сайту Пенсійного фонду України.  Протягом  2013 року через веб-портал до управління було направлено 6 звернень,  відповідь надана згідно термінам діючого законодавства.

         З листопада  2013 року працює веб-сайт управління, де розміщується нормативна, аналітична та організаційна інформація, надаються відповіді на звернення відвідувачів сайту.

         Управлінням приділяється належна увага  питанням покращення якості обслуговування громадян. На виконання постанови правління Пенсійного фонду України від 12.02.2012 № 4-3 з 15 жовтня 2013 року в   управлінні запроваджено прийом громадян за принципом “єдиного вікна”. Мета такого обслуговування полягає  у спрощенні процедури та комфортності отримання відвідувачами послуг в управлінні, скорочення строків їх отримання та покращення якості їх надання. За жовтень-грудень минулого року за принципом  “єдиного вікна” в  управління звернулось  2780 відвідувачів.

         Крім зазначеного вище, спеціалісти управління проводять  інформаційно-роз’яснювальну роботу з питань пенсійної реформи, легалізації заробітної плати, діяльності управління і серед застрахованих осіб: проведено 57 зустрічей у трудових колективах (присутні 1055 осіб), 22 засідання круглого столу (263 чол.), 15 брифінгів ( 205 чол.), 21 семінар  (1268 учасників).

         За   2013 рік в пресу надано 110 інформацій та статей, у теле-радіо-ефірі надіслано інформації –146, в актуальному стані підтримується інформація, яка розміщена на веб-сайтах УПФУ, міської ради.

         Керівництво  управління розуміє важність інформаційно-роз’яснювальної роботи,  основною метою якої залишається підвищення рівня інформованості громадян з питань пенсійної реформи, щодо роз’яснення діючого пенсійного законодавства, змісту та соціальної спрямованості урядових рішень з питань пенсійного забезпечення.

 

         До відома мешканців міста надаємо графік прийому громадян керівництвом управління.

 

Графік

прийому громадян керівництвом управління

 

      ПІБ

                  Посада

День прийому   

     заявників

  Час прийому     

      заявників

Шарунова Ольга Веніамінівна

начальник управління

вівторок четвер

з  9.00  до 12.00

з 13.00 до 17.00

 

Матюніна

Тетяна Григорівна

перший заступник начальника управління

понеділок

з 13.00 до 17.00  

Вєтрова Олена Миколаївна

заступник начальника управління

вівторок

четвер

з 13.00 до 17.00

з   9.00 до 12.00

Артемова

Лариса

Віталіївна

начальник відділу обліку  надходження  платежів

середа

з  9.00 до 12.00            

Неділько Ксенія Миколаївна

начальник відділу персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж 

консультацій-ний пункт-щоденно

п”ятниця

 

з  9.00 до 12.00  з  13.00 до  16.00

              до 15.30

Карлова Ірина Анатолівна

начальник відділу з призначення пенсій

вівторок

з 9.00 до 12.00

Пархоменко Тетяна Євгенівна

начальник відділу з виплати пенсій

четвер

з  13.00 до 17.00

Літвінова Тетяна Сергіївна

начальник відділу виконання бюджету, бухгалтерського обліку та контролю за використанням коштів - головний бухгалтер

понеділок

з 9.00 до 12.00

Селівьорстова Юлія Анатоліївна

начальник юридичного відділу

п’ятниця

з 9.00 до 12.00

Громадська приймальня

Спеціаліст загального відділу

щоденно

 

п”ятниця

з   8.00 до 12.00

з 13.00 до 17.00

             до 15.30

Відповідно до графіку чергування

 

субота

з  9.00 до 14.00

Телефонна гаряча лінія

4-33-86

4-24-76

4-43-79

Спеціалісти відділів:

 

з призначення пенсій

персоніфікованого обліку

обліку надходження платежів

щоденно

 

п”ятниця

з   8.00 до 12.00

з 13.00 до 17.00

             до 15.30

             Інваліди та учасники Великої Вітчизняної війни приймаються позачергово

 

Адміністративні послуги надаються щоденно, крім неділі, в суботу-до14.00

 

 

Начальник управління                                                                       О.В.Шарунова